torsdag 18 februari 2010

Anja Pärson och så lite melodifestival...



Dagens Hjälte : Anja Pärson! Stort GRATTIS till hennes bronsmedalj. Vilken tjej va??!! Tänk att slänga sig ut i backarna efter vurpan igår??? Otroligt!

Såg delar av ishockeymatchen mellan Sverige och Tyskland idag, och vilken hockey! Det är en fröjd att titta på! De är så himla duktiga.

Jag har inte bara melodifestival i mitt huvud som ni ser,trots bilden....som jag tagit från Andreas Johnsons hemsida . Men jag hade ju ingen bra bild från hans framträdande,hihi...

Förkylningen börjar sakta ge med sig,och jag är tacksam att jag ändrade mitt beslut att åka till Falun och hälsa på pappa idag,jag måste verkligen VILA! Glamourhelgen och förkylningen tar på krafterna. Men ligger lite efter i stegtävlingen,så jag kände mej tvungen att ut och stavgå idag i alla fall,haha! Helt slut när jag kom hem efter nästan 2 timmar. Nattmöte på jobbet ikväll...så inte så mycket vila idag...

8 kommentarer:

Anni sa...

Anja är helt otrolig - vilken vinnarskalle! Och så fick hon tårar i ögonen vid blomceremonin - det gillade jag (som också fick tårar...)

Sus sa...

Jag måste spela in helgens tävling eftersom vi ska på Kvarteret Skatan i morgon. Men det blir ju inte samma sak då..

Henke sa...

Välkommen till Falun!

imse sa...

Ja, Anja är verkligen en kvinna med ett enormt psyke. Och enorma muskler. Hur skulle hennes skelett ha sett ut annars efter vurpan?

Ha en trevlig helg och krya på dig riktigt!

Kram

Jess sa...

Jag gillar också Andreas!! Heja honom! :)

Helga - precious sa...

Ja, Anja var helt fantastisk!! Bragdguldet borde hon ha. Om inte hon gjorde en bragd vet jag inte vad det skulle vara!!

Imorgon missar jag Melodifestivalen, vi ska ut och äta. Vi får spela in istället...

Petra sa...

Jag längtar till morgondagens tävling. Krya på dig.

Susanne sa...

Vad du är hurtig!! Önskar jag kunde komma ut och röra på mig lite mer men får nog vänta ut höften ett tag till=(
Jag har missat varje deltävling i år pga jobb och OS!!! Heja brudarna och Björn!! Vilka hjältar och kämpar=)
Önskar dig en trevlig helg!
Kram