söndag 7 februari 2010

Aktiviteter på en söndag

En mycket vacker söndag. Förkylningen börjar bli bättre,trodde jag i alla fall.
Har fixat vikarie till jympan i eftermiddag,skönt! Ska jobba i natt,mindre skönt.
Behövde komma ut och få lite ljus på mej. Så med musik i öronen och stavar i händerna så gav jag mej ut...ajajaj...vad det sved i halsen och rann ur näsan. Nehej,frisk är jag visst inte riktigt ännu. Måste ta det lugnt,vila...måste ju bli frisk till nästa helg! Melodifestivalen i Sandviken ju! Bäst jag tar en kopp te och vilar lite nu...

5 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Låter som om vila är helt rätt sysselsättning för dig! Tog en runda idag men någon sol såg jag inte på vägen;-))

Petra sa...

Men vilken underbar bild. har i Holland regnar det och ar bara gratt.

A home far away sa...

Åh Melodifestivalen live, så härligt!
Jag har varit på finalen i Globen en gång o det var mäktigt:)

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Susanne sa...

Nu får du ta det lugnt i veckan och kurera dig så du är "fit-for-fight" till helgen!! Själv så jobbar jag mina 4 nätter från torsdag till måndag morgon, gäsp!!! Men jag har ju varit hemma några veckor nu så det känns riktigt bra att gå tillbaka, bara min höft fixar det=)
Ha det gott!
Kram

Vanilla sa...

Vacker bild! :-)