söndag 10 januari 2010

Avstämning,mat och längtan

Sovit och ätit,så kan jag summera denna helg. Men kroppen har sagt ifrån,behövde vila. Fast nog är det tråkigt!!?
Handlat på Coop och fick avstämning med min scanner när jag skulle gå igenom kassan,hur tråkigt som helst,t.o.m jag som brukar vara trevlig mot alla grymtade till mot den stackars killen i kassan. Sen tog jag upp varorna mycket sakta upp på bandet,jag hade minsann inte bråttom! Hm. Är det januarikylan som gör mej deppig och trist eller?




Maten blev god i alla fall!





















Lax i ugn med klyftpotatis,sparris och tomat,med en mycket god romsås till.







Snaart snaart så börjar Melodifestivalen.....

5 kommentarer:

imse sa...

Ja, det är nog kylan som tar på humöret.

Jag brukar aldrig scanna själv. Har provat några gånger, men jag bara vimsar till det!

Kram

Lena sa...

Oj vad maten såg god ut!!! Susanne-man kan inte vara på topp jämt:-)
Du e bäst! Kram Lena

Anne-Lie sa...

Maten ser verkligen mumsig ut!
Tänk va bra att du haft den där "tråkdagen" nu ska du se att allt blir bättre;-)) Ljuset är på väg tillbaka!

Helga - precious sa...

Stackars kassören ;)

Din mat ser kanongod ut - vill ha lite till lunch...

Susanne sa...

Gud å god den maten såg ut att vara. Recept????