måndag 7 december 2009

Sultanval och smidighetsfavorit

Hur många namn kan dessa Sultanmadrasser ha på Ikea? Sultan Sagvåg,Salhus,Saltnes? Eller varför inte Silsand,Singås eller Skaland,nehej..kanske en Skien eller varför inte slå till på en Slåstad! Inte nog med det,sen ska man välja bäddmadrass också! Puh! Vi har irrat runt bland madrasser och lagerhyllor idag på Ikea. Hittade till sist något jag tror blir bra för min kropp!

Ute har det varit mörker hela dan,och regnat småspik..brr...
Var knappt glad att jag skulle få åka och jympa ikväll,mörkret tar på krafterna.

Blev i alla fall lite gladare efter jympan när en motionär kom fram och ville ha namnet på artisten och låten på min första smidighet i passet,"man mår så bra av den låten" som hon uttryckte sig, Och det är sant,så här kommer den igen,jag vet att jag haft med den förut. Det blir helt enkelt favorit i repris,som jag nu ska njuta av, till ett glas varm glögg med clementinsmak! "Jag mår så bra,här för mej själv".....

PS. Idag gästbloggar jag hos Imse,kolla in det!



2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Ja nog suger mörkret musten ur oss men vi går i varje fall mot ljusare tider. Att vara fysisk aktiv gör ju alltid susen!

Anne-Lie sa...

Hej igen! Jag bakar mitt vört på Santa Marias kryddpåse. Väljer alltid lättöl isf vatten och sen kör jag på! Mycket omtyckt av grabbarna - kan säga det att de har längtat-♥-