fredag 11 december 2009

Shakira Did It Again!

Så var natt två avklarad,lite akuta saker som löste sig fint,sen fortsatte natten lugnt. Min student ville gärna få en förlossning på morgonkvisten,så vi stannade kvar och förlöste kl. 07.18! Det blev en trevlig avslutning på natten som började lite akut. Sovit hela dagen,och nu laddar jag för natt nr 3. Hur jag nu kunde vara så tokig och lägga in denna fredag natt som ju är IDOl final??? Calle eller Erik? Som väl alla vet är min favorit Calle....kan man hoppas?

Såg delar av intervjun med Shakira hos Skavlan i natt på jobbet. Klipsk tjej som inte bara kan sjunga och dansa! Och vilken dans! Kanske något att ha på jympa golvet på Friskis&Svettis,haha!!!

5 kommentarer:

Mia S sa...

Trevlig helg.. trots jobb !
Kram ♥ kram

imse sa...

Jag gillar Shakira. Och Calle!

Ha det bäst!

Solen sa...

Men EEERRIIIIIIK ska de va!
Han glänser ju totaaaaalt!!!
Tycker jag.... Kram

Solen sa...

Hade jag rätt eller.....??
Ohoooooo =) F´låt alla som höll på Calle men Erik rockar verkligen!!

Anne-Lie sa...

Härligt att tänka fysisk aktivitet till låtar man hör och gillar! Jag har fortfarande kvar känslan av hur jag trampade på cykeln till "Sex bomb" och behöver jag säga att det skulle vara rejält med motstånd och gisses va jag svettades;-))