måndag 28 december 2009

Luftslottet som sprängdes,och luften som gick ur Susjos



Idag är jag sååå trött,tog nog ut mej lite för mycket igår? Massor av folk förstås på gårdagens jympapass. Alla vill röra på kroppen efter juldagarna :). Jättekul och inspirerande med många på jympagolvet. Direkt efter körde jag Ki-balanspasset,men där var bara 4 deltagare...men det gick bra det också :)

Sen var det dags för bio! Älskar att gå på bio,allra helst med vänner :) Vi var fyra stycken som alla gillade "Luftslottet som sprängdes". Hade inga förväntningar på filmen,så det blev en positiv överraskning! (jag somnade inte!) Så ni som sett ettan och tvåan,se även denna!! Tycker nog att "Män som hatar kvinnor" och den här sista "Luftslottet som sprängdes" är lika bra. "Flickan som lekte med elden" var inte en höjdare dock. Här kan ni läsa Sydsvenskans recension på filmen,och jag håller med ; Noomi Rapace kommer att få guldbaggen för bästa kvinnliga skådespelarprestation !

Idag är det måndag,det betyder jympa och så dags att jobba i natt igen...Giv mig styrka!!!

3 kommentarer:

imse sa...

Har tyvärr inte så mycket styrka att ge dig, men lite skickar jag över ändå...

Har skickat meddelande till dig på FB. Hittade dig där nyss.

Kram

Susjos sa...

Tack för styrkan! Den gjorde nog att jag klarade av natten :)

Helga - precious sa...

Vi har också sett alla 3 filmerna. Ettan och trean var klart bäst...