tisdag 1 december 2009

Ledig och ledig?

Fördelen med att jobba natt är lediga vardagar,nackdelen är att jag alltid bokar upp dem!
Idag var det dags att åka till Lotta i Kungsängen och bli fin i håret,och det tar ju sin tid! Men vill man bli fin så får det ta tid (och man lider pin!)
Enda lediga vardagen denna vecka...MEN jag är INTE uppbokad ikväll!! Ska tända ljus,kanske smaka på glöggen? Krypa upp i soffan och se filmen jag fått från Lovefilm idag : The Reader
Jag har länge sett fram emot att se den,och äntligen damp den ner i brevlådan idag.



Så här glada och fina var jag och väninnan i lördags inför danskvällen :)

7 kommentarer:

Tant Janet sa...

Vilken superpuma!!
Tack för alla inlägg hos mig. Jag har läst här men jag har inte hunnit skriva så mycket. Ha en bra kväll. Kram

Lena sa...

Vad fina ni var!!!! Kram Lena

Grönare ängar sa...

Vad fin du blev!! Å, ni ser ju urläckra ut. Hoppas ni hade en kul kväll. Ta det nu lugnt och ha en skön hemmakväll. Kram Camilla

imse sa...

Snyggt! Hoppas att kvällen har varit skön och behaglig.

Kram

Helga - precious sa...

Det är ju mysigt att få bli lite ompysslad när man har jobbat mycket... Vilket fint foto.

Anni sa...

Hoppas verkligen att du gjorde det - satt ner i lugn o ro och såg filmen! Man FÅR ta det lugnt ibland, ser du!

Anneli sa...

Ser ut som att du blev väldigt fin i håret. Nöjd?