lördag 14 november 2009

Kvällens outfit!


Snyggt va? Nädå, t-shirten ingick i biljettpriset igår (biljetterna är inte billiga nej...). Idag passade den bra att ha härhemma en riktigt slapparlördag,men det behöver jag nu! Blev lite tufft med utgång igår efter nattpassen! Idag har det mest varit matlagning på schemat. En god hemmagjord rostbiff och en gräddig vitlöksdoftande potatisgratäng stod på menyn när syrran svängde över och spenderade några timmar här.
Och jag är fortfarande barnsligt lycklig över mina Jimmy Choos!!! :) Jäklar va kul att jag lyckades få tag i ett par !!!!

2 kommentarer:

Anni sa...

Så skönt att du inte heller är någon Cats-fan, jag har inte sett den o har ingen längtan heller...

Men du, visst står du på något, typ toastolen? Annars är du ruskigt lång ;-)

Susjos sa...

Haha! Ja du Anni,inte är jag så lång inte! Helt rätt av dej,fick hjälp av toastolen att bli längre!