söndag 4 oktober 2009

Söndagsaktiviteter

Efter en härlig födelsedag igår i lugnets tecken med en promenad, skumbad,god middag och uppvaktning från familjen,så är det dags för en aktiv söndag! Ska strax iväg till F&S och köra mitt jympaprogram,där dessa herrar är låt nr två i min uppvärmning,pigga och glada ungdomar som passar denna mer äldre och äldre jympaledare...fniss!

Efter jympan kör jag direkt mitt Ki-balanspass-ett härligt lugnare pass med qi-gong,pilates,styrka och rörlighetsträning. Därefter åker jag hem och äter Grekisk Lammgryta efter ett recept från Middagsfrid. Sen vill jag gärna hinna med att se Nurse Jackie som jag missade igår kväll på svt!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Grattis i efterskott - härligt att läsa om din dag! Den verkar ha varit som du vill ha den;-))

imse sa...

Nurse Jackie var en annorlunda bekantskap. Kan bli kul att följa.

Kram