fredag 16 oktober 2009

48 Crash Anno 2009

Inte det bästa videoklippet precis,men kunde inte låta bli att spela in denna fantastiska kvinna,som vid 59(!) års ålder fortfarande är en sweet little rock´n roller! Hon var helt fantastisk på båten igår kväll! Wow vilken kvinna! Med på båten var ju en hel del rockare förstås,och en hel del rockmusik, men jag smög mej in på discot mest och dansade till mina älskade schlagerlåtar!!!

Vilket dygn det blev på båten! Är trött som jag vet inte vad ikväll när vi kom hem...kunde knappt hålla mej vaken under IDOL...jag lovar att jag kommer att sova gott i natt!

1 kommentar:

Artista sa...

Vad roligt du haft. Kul att få ta del av.

Igår när jag körde hem ensam i bilen från en föreläsning som jag haft 30 mil bort, så slog det mig. Vad skönt det är att sitta här i bilen alldeles själv och se höstfärgerna längs landsvägen pulsera fram. Man borde ta sig en semesterdag eller göra små äventyr en vanlig dag, som du gjort. Det ger ny energi. Och nya tankar.

Kram till dig!