tisdag 1 september 2009

"Stay The Night,Won´t you stay The Night?"


Premiären av mitt höstpass igår kväll gick över förväntan,lite små justeringar måste göras,men i det stora hela är jag nöjd,och det var motionärerna också! Jättekul! Var ju lite orolig,det är ju mycket melodifestival! Men de flesta gillar faktiskt att jympa till musik som de känner igen,så när Alcazars "Stay The Night"drog igång var humöret på topp!
Blev lite träningsinspirerad,så ikväll var jag till F&S igen och jympade som motionär! Härligt med inspiration!
Och behövligt med motion...måste ju bli av med semesterkilona! Fast i morgon så ska nattgänget från jobbet åka till en kollegas lantställe i Roslagen...god mat och dryck förstås...hm...som tur är så ska badkläder med,för det finns en pool! Vi får väl göra av med lite kalorier i badet :)

8 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Var på höstens första vattenpass igår! Det är så härligt när det drar igång! Musiken + rörelserna + sammansättning av allt34 gradigt vatten + = en himla härlig träningsform!

Anders Jacobsson sa...

Tjo!
Du borde komma hem till mig o köra med mig o hustrun i vardagsrummet. :)
kram

Tant Janet sa...

Va kul att det funkade bra!!! Jag tror att en av mina kollegor tränar på Friskis i Sollentuna.

sorenolsson sa...

hej å hå.
får träningsvärk av att läsa om det.
Men det är ju skönt. Efteråt...
På samma sätt som det är skönt att dra ut en spik ur foten.
Det är bättre när man slutar, liksom..
;o)

ha en fin onsdag!

Anneli sa...

Som gympainstruktör gör du väl av med en hel del...?

Helga - precious sa...

Låter skönt att passet fungerade bra! Mysigt me den liten miniresa till Roslagen :)

Storarvid sa...

Ja jädrar va' semesterkilona kommer snabbt. Jag som kämpat så i nästan hela året, nu är några av dem tillbaka.
Bara ut o röra sig igen...

Yvonne sa...

Du är så duktig Sussi, med jympa och träning och jag vet inte vad :)
Själv springer jag bara efter dammsugaren och mellan jobb o bilen *S*.
Jag mailar receptet på smörgåstårtan så fort jag hinner. Nu blir det Sala nästa!
Kram