söndag 20 september 2009

I denna stilla natt


Och idag slog jag till! En midjekort svart helt underbar skinnjacka....som jag ska fota ja! Det bidde en snygg väska och ett par skor också.....så nu har man inga pengar kvar..:)Liten middagsbjudning igår kväll,som blev sen...som vanligt!Jympa och Ki-balanspass idag,och sen "Kommissarien och Havet"på TV. Har lite svårt med dubbningen (från tyska) och så charmig är han inte herr kommissarie, men men,gillar Mari Jungstedts böcker,och hon fick själv vara med i kvällens avsnitt,såg ni henne på midsommarfesten?

2 kommentarer:

Anni sa...

Spelade in filmen, missade den förra veckan. Om inte annat så vill jag se Gotland ;-)

Vad gäller glöggen så påstås det att den är så dålig att systemet inte vill ha den i sitt ordinarie sortiment - vi får väl se? Jag har beställt fyra flaskor tror jag... är säker på att den är god till choklad, även om den kanske inte smakar glögg (?)

imse sa...

Grattis till fynden!
Har inte sett den där serien. Tittade på Mannen under trappan, istället förra veckan, men missade gårdagens avsnitt.
Det får nog vara slutshoppat för min del nu. I alla fall för den här veckan! ;)

Kram