torsdag 17 september 2009

En skön sovdag

En natt på jobbet som var skapligt lugn,men på morgontimmarna drog det igång och vi fick att göra. Fick vara med om en härlig förlossning innan jag gick hem. Har sovit gott,ska snart åka till jobbet igen.

En av mina styrkelåtar i mitt jympapass är denna underbara "Never Been Here Before",som Jennifer Brown sjöng i Skellefteå när jag var där på plats och såg det hela live i februari,tänkte redan då att den här låten,den vill jag ha med i mitt jympapass!

3 kommentarer:

Storarvid sa...

Lycka till med nattskiftet!
HA de bra

imse sa...

Hoppas du får en bra jobbnatt, med lagom mycket att göra. Brukar i och för sig sällan vara så lagom i vårdbranschen!

Det ska bli en jättekul körövning med af Ugglas!

Potatishäxan sa...

Den här låten har jag som ringsignal på min mobil. Superbra låt, förstår inte att det kunde gå så dåligt i Mello.