söndag 3 maj 2009

Sköna maj välkommen...



Maj månad..vilken start! Sol,bränd hud och trevligt umgänge. Hann inte med att städa bilen...och massa annat som borde göras. Men men,det finns kvar,hinner göras sen!

Idag på födelsedagskalas hos väninnan en kort stund innan jympan....

Ja dagarna rusar på i en hiskelig fart! Maj månad brukar det hända mycket,liksom i juni. En hektisk tid med andra ord. Hoppas bara att det kommer att finnas tid för lugn och ro också? Har just bestämt mej för att tacka ja till att springa Blodomloppet i juni,sen är det Midnattslopp och Tjejmilen som ska anmälas till. Hoppar över Vårruset i år,måste ju hinna jobba mina nätter också! Maken har joggat hela vintern,han planerar att vinna över mej i år på Midnattsloppet. Och ja,jag hänger inte med honom runt i spåret nu,har inte kondition till det! Skyller lite på min fotfraktur....men jag har inte gett upp ännu! Jag är på gång!!!




Inga kommentarer: