fredag 8 maj 2009

Fredagskänsla

På fredagkvällar ska man vara ledig tycker jag...men jobbar man som jag inom vården så är det bara att glömma fredagskänslan,som bör infinna sig ungefär nu!
Nehej,man är beredd att jobba både jul och midsommar!
Såå jag har framför mej 3 nätter,alltså drygt 30 timmars jobb,och jag kan säga,det är inget jag ser fram emot! Vet ju alltför väl att det kan bli väldigt tuffa timmar. Så det är med en liten gnagande oro jag förbereder mej inför dessa nätter.
Tagit en joggingtur för att få lite luft ,och få upp springet i benen...haha!
Ni andra får ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

Mia S sa...

Ja men du också, även om du blir på jobbet.. ha en bra fredagskväll alltså... :)
Vilken fin bild, har det slagit ut så mycket nu ??
Kram på dig !

imse sa...

Ja, otaliga är de jular man jobbat.

Hoppas det blir lagom lugnt för dig.

Kram

Tant Janet sa...

Ha en bra helg du med även om du jobbar!!! Det ska ju regna i morgon förmiddag