måndag 13 april 2009

Vi äro små humlor vi...bzz bzz



My oh my! Nu orkar jag inte med några fler fester!....Är trött och slut efter partande igår,och idag påsklunch hos oss....

Men oj så kul vi hade igår,vi sjöng snapsvisor för hela grannskapet tror jag! Min svägerska på kortvisit från New York bara gapade! Hon tror nog att Sverige ser ut som när hon lämnade det på 60 talet,vilket det ju inte gör! Vi kvinnor tar för oss mer idag...på alla sätt :)

Sen fick alla,både ungdomar och vuxna leta efter påskägg,som min andra svägerska gömt mycket bra,så det tog sin tid....

Nu är man fullmatad med god påskmat och godis för flera dagar framöver! Nu vill jag bara sjunka ner i soffan och slappa framför TV:n,någon bra film ikväll kanske?

Denna låt minns ni väl med Burken och Rockfolket, jag ställde mej upp och sjöng denna version igår av "Mors Lilla Olle"....Hej Baberiba!! Usa svägerskan höll på att ramla av stolen!



4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter som en kulig helg:)
Kram Lallis

imse sa...

Ojoj, hålligång för hela slanten.
Du är värsta partyprinsessan!

Storarvid sa...

HAHA visst kommer jag ihåg burken o Rockfolket, han va' taxichaffis om jag inte minns fel.
Nu är jag tillbaka från landet.
Låter som om ni haft en kanonhelg...
Joo även vi har letat påskägg, både vuxna o barn, fast vi var ju miltals kakt ute i spenaten så de enda som hörde oss var vildsvinen o älgarna ;-)

Mia S sa...

Tjingeling...!!

Vilka trevliga påskhelger ni haft... jag har haft det okey jag mé :)
Skorna har jag beställt via
"la redoute"... snygga eller hur !

Ha det gott.. kramizar !