tisdag 28 april 2009

Dagens lunch

Gissa om jag åt gott hos mina vänner idag! Denna ljuvliga spanska Jamon direktimporterad! Tillsammans med färsk sparris och hollandaisesås,och parmesanost....och inte nog med detta,sen kom en tallrik ljuv rostbiff med rå äggula,riven pepparrot och rostad lök! Mmmmmm.....
Fick nycklarna till deras lägenhet i Spanien(som vi ska hyra) dit vi ska åka om två veckor,maken och jag...han fyller jämnt minsann och vill fly landet...

Nu har jag laddat inför nattens pass med en joggingtur....måste skynda vidare...

6 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Låter helt underbart gott - å på en vanlig tisdag oxå det kallar jag vardagslyx!Ha det nu så skönt i Spanien - njut av tillvaron och maten och maken såklart♥

Tant Janet sa...

Låter supersmarrigt.

Lallis - liv och leverne sa...

Men så gott det ser ut:)
kram Lallis

Potatishäxan sa...

Mmmm, jag älskar spansk mat! Ha en skön resa!

Storarvid sa...

Viccen LYXMAT... ÅÅÅÅ låter gott. :-)
Låter alledes underbart med resan, Ha det trevligt på resan.

Mia S sa...

Vad gott !! Och Spanien är inte helt fel att fly till :-D
Ha det bra på jobbet... kram !!