fredag 20 mars 2009

Lill Lindfors

Äntligen fredag! Efter en till intensiv natt på jobbet ( 8 förlossningar i natt...varav jag hjälpte till vid 2 )så var jag inte lite seg när jag vaknade. Och jag vet inte om det är åldern,nattjobbet eller vinet som gör att jag blir så lättrörd? men när Lill Lindfors sjunger Olle Adolphssons "Trubbel" i "Så Ska det låta" men en inlevelse som är fantastisk,så gråter jag! Det är så vackert!!! Minns när jag för många år sedan stötte på Lill Lindfors på Coop, jag hade yngsta sonen med mig,och han skämdes en del när jag travade fram till henne där hon stod böjd över frysdisken, och berättade hur fantastiskt bra jag tyckte hon var. Men hon blev glad :)

"La Voix" blev en hit på mitt jympapass igår! Hurra!
Nu stundar en ledig helg, Hurra igen!

Här är Trubbel med en annan fantastisk sångerska,Monica Zetterlund

Inga kommentarer: