söndag 1 mars 2009

La voix!

Inte så tokigt tippat av mej va? Alla fyra som gick vidare nämnde jag faktiskt,missade bara på Anna Sahlene & Maria (och den var inte bra..) Mycket roligt att Malena Ernman gick vidare,vilken röst!!!
Sarah DF sjunger ju fantastiskt också,men låten var inte superbra..
Hade gärna sett Star Pilots direkt till final,gillade den mycket!
Nu kan man lyssna på ALLA låtarna på svt.se....

Annars har denna dag betytt Vasaloppet! Vilka helt fantastiska män och kvinnor som har genomfört den idag! Hatten av för dem! Själv har jag tagit en lagom lång promenad i det vackra vintervädret,och ser fram emot bio ikväll : "Män som hatar kvinnor"....

6 kommentarer:

CharmKatti sa...

Åh, vill åsså se filmen!
Har bara inte kommit till skott och fixa biljetter. Hoppas att maken kankse ska överraska efter diverse pikar från mig:-)

Hoppas att du har en bra kväll!

imse sa...

Nja, den deltävlingen föll inte mig i smaken. Tyckte bäst om Sarah.

Hoppas filmen är bra!
Kram

Caty sa...

Det här var den bästa deltävlingen tycker jag! Jag skulle ha varit i Malmö, men kom inte dit p g a magsjuka! :-(((
Jag tyckte garanterat bäst om Malenas låt: vilken röst och vilken låt! Sarahs låt var pampig och hennes röst ger en gåshud! Agnes låt var också bra, förstår att den gick till final!

anki sa...

Hej
Hoppas du gillade filmen. Jag såg den igårkväll. Tyckte den var riktig bra,då har jag ej läst boken. Men gubben som läst boken tyckte också om filmen. Annars kan det ju vara så att man tycker boken är bättre.
Om deltävlingen i Malmö tycker jag inte.Var ingen låt som följ med i smaken.
sköt om sig
Anki

Mia S sa...

Kikar in och säger att jag gillade Agnes...ha det gott, kram och godnatt !

Katinka sa...

Åhh, var den filmen bra? Hade tänkt se den också!