fredag 13 mars 2009

Hemma igen


Så är man hemma igen i vardagen...
Känns som man har varit borta länge...så många roliga minnen!
En av de sista fotona igår från backen i Järvsö....strålande sol och ett par minusgrader,så fin kan vintern vara :)
men nu går vi väl sakta men säkert mot vår?
Efter en skön lång sovmorgon så är det dags att ta itu med mer vardagliga sysslor...handla mat,tvätta...
Äldsta sonen är sjuk,hoppas inte att det är körtelfeber bara...
Så måste en sväng till apoteket också. Sen ladda för en natt på jobbet.
I morgon är det Melodifestivalfinal! Vem vinner?

6 kommentarer:

Katinka sa...

Vad härligt det ser ut att vara! Men att komma hem till tvätt och handling är ju mindre kul. Man får leva på minnena.

Tant Janet sa...

Ja vintern är fin! Jag älskar snö!
Vem vinner?? Hoppas på Alcazar!

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det är verkligen frågan i morgon. Vem sjutton vinner.
Jag har keine ahnung.
Men jag vet att jag önskar dig en fin helg.
Kram Lallis

imse sa...

Ugglas vinner!

Och nu måste våren vara på väg.

Kram

Storarvid sa...

ÅÅÅÅ
ÄÄÄR "AVIS".. Jag viiiill MEEED åka..
Fult upp nu då ;-)
Vinner? tjaaa du...
Säger sim "Farsan"
ÄÄÄ Däää bliir söm de blir med dää...

Katinka sa...

Tack för grattiset! Det värmde verkligen i hopplöshetens magsjuketider!