torsdag 5 mars 2009

Äntligen FriskisochSvettis

I natt har det varit lugnare på jobbet,kämpade på med en förlossning och till slut kom en liten kille till världen. Man peppar och stöttar och svettas ibland lika mycket som blivande modern när man jobbar...allt för att det ska bli bra på alla sätt och vis. Jo,det är ett spännande jobb och man är för det mesta mycket nöjd när man är på väg hem på morgonen efter drygt 10 timmars tjänstgöring. Men det är långa nätter och tufft många gånger,och ofta mycket att göra,så man måste själv vara i relativt bra form för att orka jobba som man gör. Och då kommer jag osökt in på F&S !! Hihi..
Ikväll ska jag då äntligen försöka leda mitt pass efter den långa "sjukdomsperioden" med min fot! Pirrigt värre är det förstås,ska den hålla? Ännu mer pirr känns det,för det är första gången jag ska köra mitt nya vår pass! Så håll tummarna för att det ska gå bra!!!

Startlåten blir denna : Funhouse-Pink

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Jag har sagt det förr, men du har ett underbart jobb!
Och säkert har du haft ett underbart pass på F&S oxå!!

Pseudonaja sa...

Hoppas att det gick bra!