lördag 7 mars 2009

Andra Chansen...

Vilka går vidare ikväll?
Mina Tips blir :
Duellen mellan Lili&Susie och BWO vinner Lili&Susie.
Duellen mellan Scotts och Sarah DF vinner Sarah

När sedan Lili&Susie möter Sarah i ny duell är jag rädd att Sarah kommer att vinna den,om hennes röst håller ikväll....
Fast det hade varit kul med den glada låten som Lili&Susie har,men tyvärr...den kommer inte till Globen tror jag.

Duellen mellan Amy och Star Pilots vinner Star Pilots.
Duellen mellan Rigo och Ugglas vinner....hm,svårt men hoppas på Ugglas.
I den sista duellen mellan Star Pilots och Caroline af Ugglas så går Star Pilots till finalen i Globen.
Ja,det var mina tips inför kvällen.
Vilken låt skickar då internationella juryn till finalen? De har gjort 4:a val: Ugglas,Amy,Sofia och Sarah. Val 1 är nog Sarah,men om hon redan är i final så är mitt tips att de skickar Amy. (Fast Ugglas hade varit roligare!)

Nu ska här bakas bullar som ska med till skidresan i morrn!
Här kan ni lyssna på Nannes låt som var med i Ö-vik när vi var där 2007 : Jag Måste Kyssa Dej

4 kommentarer:

imse sa...

Tack för kommentaren. Det ska bli intressant att följa utvecklingen.

Kan bli en intressant schlagerbatalj också. Gillar främst Sarah och Caroline.

Kram

Mia S sa...

Säger som Imse.. tack för kommentaren ! :)

Det ska bli kul att se alla dueller... och du har ju haft ganska så rätt de andra gångerna.
Och jag gillar Caroline... resten spelar ingen roll får bli vilken som... (fast om vi ska få en chans att locka lite öströster så skulle vi skicka BWO, dom är stora där.)

Ha en mysig lördag och kram !

Katinka sa...

Vem vinner då? Jag ser inte på det så du är min personliga kommentator härmed!

Caty sa...

Du tippade bra!! Jag trodde nog också som du, att Star pilots skulle vinna sista duellen.
Jag hoppades och trodde på Sofia som den 11:e finalisten. Jag tycker om den låten, även om den inte har någon större chans i finalen.