onsdag 11 februari 2009

Mera schlager...

Alltså,jag var i Vällingby av helt andra skäl,men råkade shoppa lite också...haltade in i butikerna och hittade detta! Kan bli nåt för Skellefteå i helgen kanske? Treon ska i alla fall med!
Och så lite nostalgi igen:En genom tiderna bästa svenska melodifestival låten (som jag faktiskt själv har mimat till på scen...) som kom 3:a i ESC 1985 är (tycker jag) : Bra Vibrationer med Kicki Danielsson






Minne från deltävlingen i Leksand 2006,schlagerhästen i rosa :) Visst är den fin?



5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt att åka iväg så:)

Kram Lallis

Caty sa...

Vad fin dalahästen är! Bra vibrationer är en klassiker!
Klänningen ser jättefin ut! Jag får hålla utkik efter dig i TV:n:-)

Mia S sa...

Fin top/klänning !
Kram...

CharmKatti sa...

Bra vibrationer är verkligen en klassiker, men jag kommer mest ihåg dansarna. För det var ju lite cool att dom inte var svenska, tyckte man då.

Suzesan sa...

Tights till eller?!Jeans är snyggt till en sån.
Snygg!
Jag hoppas "För många ord om kärlek vinner":)


Kram
Susanne