onsdag 28 januari 2009

Tapas och Stadsteatern


Självklart blev det en fantastisk kväll med väninnan! Först massor av Tapas på krogen vägg i vägg med Stadsteatern,och sen på stora scenen..."Vem är rädd för Virginia Woolf?"
Se SvD recension här.
Jag säger bara,vilka skådespelare!! Jag blir helt betagen av Pia Johansson (hon är fantasisk även i "Petra Von Kants bittra tårar" )
och Dan Ekborgs skådespeleri! Vilka rollprestationer! De ger allt på scenen,blod svett och tårar! Inte en sekund viker de från sina roller.Jag blir så imponerad! De måste vara helt slut efter denna föreställning. Blev även imponerad av det unga paret som spelas av Liv Mjönes och Shebly Niavarani (Shebly gör rollen som Bagheera i Djungelboken helt fantastisk! )
Teater...här och nu! I like!
Nu stundar firande av min guddotter som fyller 6 år idag. Och så laddar jag för två nätter till på jobbet....hoppas foten håller!


4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Vad härligt att du blev så nöjd!

Hoppas kommande nätter på jobbet blir lite lugnare än sist.

kram!

Suzesan sa...

Ha en bra jobbekväll. Var rädd om foten. Tänk på att du bara en av just den. Du kan ju inte hoppa omkring på ett ben och förlösa barn
Kram
/Susanne

Tant Janet sa...

Vad kul att det blev en bra kväll! Kram

imse sa...

Låter så trevligt! Alltid kul att se teater live.

Var rädd om foten. Du har väl ordentliga skor på jobbet?

Kram