måndag 19 januari 2009

Recension

Lägger in en bild på en ung Brad Pitt idag ;). Filmen igår:" Benjamin Buttons otroliga liv" blev jag lite vemodig av. Handlade mycket om ålderdom och döden, modern i filmen sa" You never know whats coming to you..." och det är ju så sant. En tänkvärd film,och med lite humor mitt i allt,så gillade jag den. Jag både skrattade och grät. Jag somnade inte,och ger den 3+ av 5 stjärnor. Kate Blanchett spelade otroligt bra,Brad Pitt är tjusig att titta på...när han blir yngre vill säga...:)

Nu är det måndag igen och snöslask ute. Dags för några nattpass,hoppas foten håller...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Precis vad jag behövde vila mina ögon på! Tack:-)

Strandhs Mia sa...

Oki doki... sambon fick presentkort på SF i julklapp... kanske kan man få honom gå på den här.. bara kanske :)

Ha en bra kväll och var rädd om foten... det är ny-halt-slak-snö ute...kram !

Tant Janet sa...

ja Brad Pit är ju alltid kul att se på... han är snygg! Ha en bra kväll.

Storarvid sa...

Ta det LUNGT nu bara så håller nog foten om den bara får läka klart.
Får liksom känslan när jag läser dina inlägg att det är just det där med ATT TA DET LUNGT som... ja liksom... ja.. du fattar...
Det är väl inte det lägsta tempot alltid om man säger så?

CharmKatti sa...

Det där med att somna på bio har jag oxå lite problem med. Jag har t.o.m lyckats somna till Godzilla när den gick på bio. Och det var tvärhög volym!

Katinka sa...

Cate Blanchett är ju suverän! Ännu en anledning att se filmen då alltså!