tisdag 23 december 2008

Panikjulklappar

Dan före dan...lite små panik,har jag köpt allt,vad är det jag glömt? Det blev en vända till Kista,och panikhandla de sista julklapparna...tur att Filmstaden finns med de enkla men ack så trevliga presentkorten! Finns det något mysigare än att se film på bio? Så nu ska både mina och andra ungdomar i min närhet få presentkort på bio i julklapp.
Köpte mistel,sushi till lunch. Nu hemma och laddar för att laga till det sista i köket,Janssons Frestelse.
Har en förkylning på gång...det bådar inte gott,jag som ska jobba i jul!



Jag kommer hem igen till Jul-Peter Jöback

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kärlek och omtanke till dig!

anki sa...

God JUl till dej och din familj. Hoppas du får en lugn natt på jobbet. Här är det lugnt(peppar,peppar ta i träd) gubben ute med en vild hund,som hoppade upp i fönstret för att tala om att han vill ut och leka. Ska baka en kaka och fixa lite Brunch. Bjudit in grannen på fika senare,hon är själv.Några goda gärningar på jul.
Sköt om dej
Kram Anki
p.s Peter jöback är bra han...