måndag 29 december 2008

Musiken på plats



YES!!! Idag har jag spelat in all musik till vårens jympapass! Hurra! Satt i den ganska kalla "studion "på F&S och kämpade i tre timmar. Tror att det ska hålla,passet alltså...men jag är långt ifrån färdig. Musiken finns nu (på MD,jag vet lite gammalmodigt,många ledare grejar med sin ipod...jag har inte kommit dit ännu,måste fixa med att "fada ut" och såna program på datorn först..) men så är det alla rörelser...jo,man har sina favoritrörelser,det kommer man inte ifrån,men lite nytt på rörelsefronten är ju trevligt att ha på ett nytt pass. När ska jag hinna med det?? Suck!

Jag skulle också vilja köpa mej en ny snygg klänning till nyårsaftonen....när ska jag hinna? Alldeles strax så ska jag till jobbet igen för ett nattpass...som tur är bara ett enkelpass,skönt! Kanske jag orkar nyvaken glida runt i butikerna i morgon eftermiddag och kolla in utbudet tro???

Detta blir i alla fall startlåten på nya jympapasset: Pink-Funhouse

3 kommentarer:

sorenolsson sa...

det låter som om det blir ett svettigt pass.
kul.
Lycka till med shopping i morgon, då.

:o)

imse sa...

Tack för kommentaren!

Hoppas du hittar nåt att ha på dig. Vi och våra bekanta har alltid ett tema på nyårsafton, i år är temat "rock". Så jag har varit och fyndat lite second-handkläder idag.

Kram

anki sa...

Börjar genast röra på mej när man hör den låten. Ska inte ge några nyårslöften,för brukar alltid brista efter ett tag.Men att röra på mej mera,det måste jag.Får nog bli vattengympa igen.

Festen blev lyckad,har skrivit lite om den,men inser vad dålig jag är på att blogga,ser inte klokt ut. Fast lyckades med 2 bilder denna gång.
Hoppas du hittar nåt att ha på dej.
själv ska jag ut och handla mat nu.

Gott slut och Gott Nytt år
Kram Anki