tisdag 9 december 2008

Anna dagen



Nej,nu får det vara slut på restaurangbesök och uteliv ett tag. Det är ju snart jul! Måste börja tänka på julklappar och annat som hör julen till. Skriva julkort t.e.x. Brukar skicka massor av julkort! Idag är det Anna-dagen,och då ska lutfisken läggas i blöt och julölen börja bryggas...om man vill och kan förstås!

Helst vill jag sätta mej ner och fortsätta att läsa min bok som jag köpte häromdagen:"Natten innan de hängde Ruth Ellis" av Margareta Strömstedt. Kunde knappt sluta läsa i den i natt,tvingade att släcka lampan vid 01.30 tiden.

Nu är det dags för två nattpass igen,hann ut på ett joggingpass igår faktiskt...jag förlustar mig inte bara- hihi!

Anna Vissi-Everything

1 kommentar:

imse sa...

Tur att det finns både öl och lutfisk att köpa.

Den boken har jag tänkt införskaffa. Ska kanske tipsa ungarna. Kan bli en bra julklapp.

Kram