tisdag 21 oktober 2008

American girls lunch

Så här vacker såg vår lunch ut,och god var den också!


Idag blev jag bjuden på lunch hemma hos min underbara amerikanska väninna (tillika jympaledare),tillsammans med ännu en ljuvlig amerikanska. Det var vi tre som spenderade en härlig vecka på Spanska solkusten förra året. Vilken härlig lunch det blev...som vi pratade!!! Och de två väninnorna har förstås redan röstat i det amerikanska presidentvalet och följer nu med spänning denna uppgörelse! För dem finns det bara en vinnare: Barack Obama ! Det är bara att hoppas att det amerikanska folket också förstår det!


När jag kom hem så låg filmen med stort F i brevlådan! Äntligen släppt på DVD,och förbokad av mej : "SATC the Movie". Kvällen är räddad!

3 kommentarer:

Strandhs Mia sa...

Mmm, vad det såg gott ut !
Och kan man beställa den filmen ???.. redan ?! vill också.
Jag hinner inte vara inne så mycket och skriva för jag håller på och fixar hemma, vi ska försöka byta till mindre och billigare boende... så det är lite bytes-spekulanter här och då måste det städas lite :-D
Ha en bra ledig vecka !!!!
Kram

imse sa...

Vilken fin mat!
Har du sett filmen, var den bra?

Susjos sa...

Jajamensan,filmen har setts på bio,och gillar man tjejerna i SATC serien,med glamour,mode och flärd och allt,ja då gillar man filmen!!!!

Kram!