tisdag 26 augusti 2008

Ikea dag


Idag blev det en Ikea dag. Jag gillar Ikea,men av någon anledning blir jag alltid så himla trött när jag är där??!! Gäspar och har mej...
Kanske fortfarande trött efter helgen? Min man var piggare än mej,och tittade och fixade,och till sist så fick vi ihop till nya badrumsskåp,men allt ska plockas ihop själv i lagret...hyllor,lådor,gångjärn,ben,dörrar...
Innan dess var jag tvungen att få ÄTA, och denna gång var det mycket mindre folk än sist vi var där,då hade alla semester,och alla småbarnsföräldrar var där med sina små...puh,vilken kakafoni av ljud!
Nu var det mycket bättre,mitt på en tisdag så var det lugnt på Ikea,men oj så många gravida magar jag såg! Vi kommer inte att vara arbetslösa på jobbet i höst,det såg jag det!

1 kommentar:

imse sa...

Jag blir också trött när jag är i såna affärer. Och kissnödig och hungrig. Jag brukar mest gå omkring och leta efter toaletter och nåt ätbart.

Känns kul i skolan, fast ovant att sitta still. Riktigt plågsamt. Men man vänjer sig väl.
Sen är nästan alla så unga. Känner mig som en pensionär.