söndag 31 augusti 2008

1.01.27 !!!


Vilken helg! Ingen rast ingen ro. Lördagen gick till Kick-offen för höststarten på F&S,som handlade mycket om livs stils förändringar. Sen firande av väninnan som bara fyllde 43 år ;).
Och idag stod jag för 14:e gången vid starten för den härliga Tjejmilen !! Och enligt min pulsklocka slutade tiden på 1.01.27, helt ok,men vi får se vad den officiella tiden blir. Jättekul är det i alla fall att springa med 25.000 andra tjejer denna underbara bana runt det vackra Djurgården,då gjorde det inget att det regnade lite på oss.
Och till min förvåning kom maken in och hämtade upp mej i stan,så jag fick åka Kawasaki 750 hem!
Nu äntligen får jag vila lite,ett glas rött,en god middag....och uppladdning för en tuff jobbarvecka.
PS. SATC filmen var SUPER!!!! Måste ses! DS

1 kommentar:

imse sa...

Grattis! Bra sprunget.