söndag 10 augusti 2008

080808 och mera festligheter..


Vilken kväll det blev i Kungsan i fredags! Synd bara att jag missade fyrverkerierna! Då satt jag och väninnan och pratade om livets väsentligheter på "Vickan",över en Cosmopolitan!...Och vi höll nästan på att missa Patrik Isaksson! Men vi missade inte Niklas Strömstedt tidigare på kvällen, såg också delar av Erik Gadd och Sarah Dawn Finer,vilken röst hon har! Konstigt nog så piggnade jag till på kvällen, och det var väl tur det :) Hade en intensiv natt på förlossningen,många barn ville visst vara födda just den 8/8-08! Så jag jobbade över på fredagsmorognen,kom sent i säng och sov bara 5 timmar! Men efter en dusch,frukost och sen en Martini så var jag på gång för festligheter i stan!
Igår var det fest igen...inflyttningsfest hos vänner som köpt stort hus! Jag var väldigt trött på dagen,men piggnade till igen mot kvällen och hade en fantastisk trevlig kväll ! Dansade till nya favoriten Duffy och hennes Mercy! Oboy vilken låt!!!!
Idag har lilla jag sovit till nästan kl. 13,och det var välbehövligt!
Och mot kvällningen så orkade jag ut i joggingspåret i en timme...var riktigt skönt ;)
Nästa vecka stundar en hel del nattpass på jobbet igen....puh..

Inga kommentarer: